Шукати в цьому блозі

четвер, 18 липня 2013 р.

Позовна заява
про відшкодування майнової і моральної шкоди,
завданої внаслідок перевищення повноважень та використання службового положення співробітником міліції.

До Подільського районного суду в м. Києві
Позивач: 
який проживає за адресою: 
м. Києв, 
поштовий індекс 04108


Відповідачі: Мистер Х
інспектор ДПС 3-го взводу роти з обслуговування СДПС полку ДПС ГУМВС України в м. Києві, прапорщик міліції

Ціна позову: 5498 грн.

Позовна заява
про відшкодування майнової і моральної шкоди,
завданої внаслідок перевищення повноважень та використання службового положення співробітником міліції.

19 червня 2012 року о другій годині ночі співробітниками ДПС України в м. Києві було зупинено мій службовий автомобіль Citroen Berlingo, д/н АЕ6476ВО. Співробітники ДПС запропонували мені пройти тест на вміст алкоголю в крові. Після проходження тесту був складений протокол про адміністративне правопорушення, а саме: водіння автомобіля у стані алкогольного сп'яніння. Потім співробітник ДПС, що склав протокол, прапорщик міліції Мистер Х викликав евакуатор та організовував транспортування мого службового автомобіля на спеціальний майданчик. 
Я вважаю, що у процесі тимчасового затримання мого автомобіля інспектором ДПС Мистером Х було порушено законодавство України та мої права як громадянина України.
Згідно зі статтею 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення у разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, п'ятою і шостою статті 121, статтями 121-1, 126, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора. Про тимчасове затримання робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення. Мій автомобіль не перешкоджав дорожньому руху ні суттєво, ні взагалі ніяк, бо біля КПП ДПС на Харьковській площі є “карман” для транспортних засобів, в якому і перебував під час складання протоколу мій автомобіль. Тобто у співробітника міліції Мистера Х не було жодних законних підстав тимчасово вилучати мій автомобіль.
Згідно з пунктом 2 вступної частини постанови Кабінету міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1102 “Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках” підрозділам Державної автомобільної інспекції дозволяється для доставляння та зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів укладати договори з державними підприємствами, які належать до сфери управління Міністерства внутрішніх справ. У разі потреби зазначені державні підприємства залучають на конкурсних засадах підприємства, установи та організації недержавної форми власності для надання окремих видів таких послуг. Евакуатор, який транспортував мій автомобіль на спеціальний майданчик, належить (чи орендований) ТОВ “ПРИВАТКОНТИНЕНТ”. Спеціальний майданчик, на якому зберігався мій автомобіль, належить (чи орендований) ТОВ “ОСБ КАМЕЛОТ”. Обидва ці підприємства не є державними, а залучення їх на конкурсних засадах для надання окремих видів послуг викликає великий сумнів. ТОВ “Автоцентр-Київ” здійснює послуги по евакуації автомобілів за значно нижчими цінами ніж ТОВ “ПРИВАТКОНТИНЕНТ”. Послуги ТОВ “ПРИВАТКОНТИНЕНТ” коштували мені 798 гривень. Такі самі послуги ТОВ “Автоцентр-Київ” коштували б мені біля 300 гривень (220 гривень за вантаження і розвантаження автомобіля та 80 гривень за транспортування). Тобто втричі дешевше. Я вбачаю в таких діях шахрайство згідно статті 190 Кримінального кодексу України або заподіяння майнової шкоди шляхом обману або зловживання довірою згідно статті 192 Кримінального кодексу України.
Згідно з ч. 1 ст. 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної , або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. 
Внаслідок протиправних дій відповідач заподіяв мені і моральну шкоду, яку я оцінюю в 5000 гр. Вона полягає у душевних стражданнях, яких я зазнав у зв’язку із втратою доступу до службового автомобіля, який є власністю компанії, в якій я працюю, і за який я несу відповідальність як матеріально відповідальна особа. Також моральна шкода, заподіяна мені протиправними діями відповідача, полягає в моїй неможливості працювати у звичному режимі в ті дні, у впродовж яких я намагався забрати свій службовий автомобіль зі спеціального майданчику, що нанесло шкоду моїй діловій репутації та діловій репутації компанії, в якій я працюю, в очах ділових партнерів та замовників.
Зазначені мною обставини підтверджуються доданими до заяви документами.
У відповідності з п. 8 ч. 1 ст. 4 Декрету Кабінету Міністрів України „Про державне мито” позивачі - за позовами про відшкодування матеріальних збитків, завданих злочином звільняються від сплати судового збору.
На підставі викладеного й у відповідності із ст. ч. 1 ст. 1166, ч.1 ст. 1167 Цивільного кодексу України, ст. 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись ст. 28 КПК України прошу: 

стягнути з Мистера Х на мою користь відшкодування майнової шкоди в сумі 498 гривень і відшкодування моральної шкоди в сумі 5000 гривень.
Додатки:
1. Копії платіжних квитанцій.
2. Копія протоколу про адміністративне правопорушення.
3. Копія протоколу огляду та тимчасового затримання транспортного засобу.
4. Фотографії з місця пригоди.


 „ ”липня 2012р.               ______________ 

Немає коментарів:

Дописати коментар