Шукати в цьому блозі

четвер, 18 липня 2013 р.

ПАМ'ЯТКА ВОДІЯ ПРИ спілкуванні З інпектором ДПС
І ІНША КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
Пам'ятайте: Перше, що Вам потрібно засвоїти при спілкуванні з інспектором ДПС-це не боятися його: руки не трясуться! Голос-не тремтить! (Зрозуміло, що це вже стресова ситуація, але не варто показувати що ви боїтеся І.) Ніколи не звертайтеся до І. «громадянин начальник» або «командир» Чи не ставте себе нижче його! І. не може зробити Вам нічого поганого, на вашому боці Конституція України. Це І. потрібно довести Вашу провину, ви йому нічого не зобов'язані.
В 1 чергу пам'ятаєте! На Вашому боці ст.62 КУ! У якій чітко сказано: «Особистість вважається невинною в скоєному злочині і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку! Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у скоєнні злочину. Звинувачення не можуть грунтуватися на доказах, отриманих НЕ законним шляхом, а також на домислах або припущеннях. Усі сумніви з приводу доведеності вини особи трактуються на її користь. »
А також на Вашій стороні ст.251 КпАП (Докази). У якій сказано: «Доказами в справі про адмін.правонарушеніі є: свідчення потерпілих, свідків, висновок експертів, вещ.докі, показання тех.приборів і тех.засобів, які мають функцію фото та відео зйомки і використовуються при спостереженні за виконанням правил ПДР . »Тобто І. має право користуватися тільки дозволеними згідно з Наказом 33 тех.засобами, які пройшли сертифікацію в Україні та метрологічний контроль і термін дії яких на використання не минув!

Ваші перші дії, після того, як І. подав Вам сигнал (жезлом або рукою) про зупинку. 1) закрийте всі двері в машині на замок і відкрийте водійське скло, так щоб у разі чого І. не міг залізти рукою в салон і відкрити замок двері і самі двері!! (Повірте, таких випадків не мало) 2) Наведіть у бік водійських дверей відео-реєстратор, або поставте на торпеду відеокамеру (моб.телефон, ітп) для запису спілкування з І.
Підійшовши до Вас, І. згідно з Наказом 111 «Інструкція з питань діяльності ДПС» зобов'язаний - привітатися, чітко і зрозуміло назвати свою посаду, звання та прізвище, повідомити причину зупинки і суть скоєного правопорушення!
Після цього відразу ж вимагайте у І. - пред'явити своє службове посвідчення, після чого бажано переписати його дані, а саме П.І.Б. (До якого загону він відноситься) до якого числа посвідчення дійсно та № нагрудного значка!

Найбільш поширені вимоги І.
-Інспектор вимагає вийти з машини.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Жоден Закон України не змушує Вас виходити з машини!
Ви зобов'язані (згідно п.27.4 Наказу 111) вийти з машини тільки в разі:
1) З метою усунення тех.поломок Т.С. або порушення правил порушення вантажу;
2) Коли є достатні підстави вважати, що водій перебуває в стані алкогольного сп'яніння;
3) Коли водій або пасажир підозрюються у вчинненні злочину.
4) У випадках, коли необхідна допомога водія в оформленні документів або надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху.
Якщо І. вимагає Вас вийти і пройти на Пост або в його службову машину, щоб подивитися на відеозаписи «Візира» ітп. відмовляйтеся від цього вимогами вимагайте щоб він сам Вам приніс тех.засіб! Якщо він відповідає що тех.засіб стаціонарно і він не може його принести, то це проблеми І. а не Ваші. Адже І. судді не скаже, пройдіть в мою службову машину щоб подивитися порушення водія Іванова ...
Тому ніколи не виходьте з машини, адже мало що у І. на умі ....

-Інспектор забороняє Вам знімати себе.
Відразу ж кажете І., що робота міліції є гласною! І при цьому Закон «Про Міліції» не забороняє знімати працівника міліції при виконанні! Варто тільки пам'ятати, що знімаючи роботу І. Вам заборонено перешкоджати виконувати І. його безпосередні службові обов'язки.
І не бійтеся того, що І. буде погрожує подати на Вас до суду. У деяких випадках, лише відеозапис може стати доказом протиправних дій І.
Якщо інспектор починає вести себе непристойно.
Грубити Вам, погрожувати, намагатися відкрити двері Вашої машини. Відразу кажіть йому, що зателефонуйте в 102 і напишіть скаргу в прокуратуру! Якщо і це не заспокоїть І., телефонуйте в 102 і говорите: «Що інспектор (П.І.Б. та № нагрудного значка) намагається незаконно увірватися в автомобіль (Вашу особисту власність), загрожує Вам ітп. скажіть що у Вас є відеодокази цього і вимагайте, щоб до Вас приїхав наряд міліції! »
Подивіться, що після цього заспіває Вам І.
Розглянемо найпопулярніші при зупинці фрази І.

-Перевірка документів.
Висловіть І. свою думку-згідно з пунктом 13 Наказу 111 - це не причина зупинки, а лише бажання інспектора. Причиною це може бути тільки лише в 2 випадках: Вас підозрюють у вчиненні правопорушення або проводиться цільове захід. Тому вимагайте від І. щоб він Вам пред'явив документи, які доводять, що зараз дійсно проходять якісь цільові заходи, так само можете зателефонувати і дізнатися на телефон довіри ДАІ «які цільові заходи на даний момент проходять у Вашій області».
Якщо ніяких заходів не проводиться то Вас зупинили не є законним, тим самим порушуючи Ваші конституційні права на свободу дій і пересувань! Говоріть про це І., і в разі чого телефонуйте або в 102 або на телефон довіри ДАІ.

-Дайте Ваші документи.
Якщо І. говорить «згідно з п. 2.1 ПДР, Ви зобов'язані йому передати Ваші документи» або починає Вас лякати непокорою інспектору ДАІ або ст. 126 КпАП.
Скажіть йому, Згідно з Наказом 111, Ст.16 Закону про «Дорожній рух» та Ст. 126 КпАП Ви зобов'язані тільки пред'явити! свої документи, тобто тримаючи у своїх руках їх показати І., так щоб він зміг їх прочитати. А в п. 2.1 ПДР (Сказано, що водій повинен мати при собі посвідчення водія, регестраційний документ на Т.С. та страховий поліс). Тоді як п.2.4 говорить «На вимогу працівника міліції водій повинен пред'явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1. Якщо що, покажіть йому книжку ПДР, нехай вчить правила!
Передавати свої документи І. Ви можете тільки у випадках коли доведена Ваша вина в порушенні ПДР, для складання І. адмін. протоколу. І не забудьте при передачі документів показати їх на камеру, якої записуєте розмова з І., зайвим не буде.
Запам'ятайте! Намагайтеся ніколи не давати І. Ваші документи. Він може їх просто взяти і піти у свою службову машину, і що тоді? Ви заручник І. ваші документи у нього ...

-Перевищення швидкості.
1) Якщо І. підходить до Вас і каже «Ви перевищили швидкість» показуючи при цьому свій радар - «у народі просто фен» на якому вказані якісь цифри.
Відразу говорите І., що це не ваша швидкість! Адже на цьому «фені» не зазначена ваша машина, її
фотографія з чітко видимими номерами і водієм за кермом?!!
Якщо для І, це не аргумент, нагадайте йому про 251 ст. КпАП (Докази).
Також у випадки необхідності Ви можете вимагати від І. документ, сертифікат і укладення метрологічної служби на даний «фен», і якщо таких документів немає або порушені пломби на приладі-то показання «фену» незаконні!!
2) Якщо перевищення швидкості зафіксовано на «Візир» то це ще не означає що ви на 100% винні ...
Раджу знайти в інтернеті інформацію про «Візир» там багато чого цікавого про цей прилад написано! Плюс не забувайте вимагати документи на тех.засоби.

Порушення вимог розмітки і дорожніх знаків, проїзд на червоне, не правильний проїзд перехрестя.
Якщо І. заявляє, що Ви порушили вимоги розмітки, знаків ... Всі також вимагайте від нього фото-відео доказів, або показань свідків (які не посередньо бачили ваше правопорушення, а не яких потім покликав І.) Пам'ятайте ви не зобов'язані доводити І. свою невинність, а ось йому довести, що ви дійсно порушили вже проблематично.

-Чи не пристебнуті ременями безпеки.
Завжди пристібайтеся ременями безпеки, це ж Ваша безпека!
Якщо навіть під час руху ви дійсно були пристебнутими, а після того як Вас зупинив І. заявляючи, що Ви їхали не пристебнутими і погрожує скласти протокол все також вимагайте від нього фото-відео доказів ... А то що він там «бачив» це ж не докази ... Ви так само саме можете йому стверджувати що їхали пристебнутим!

-Не пропустив пішохода.
Найбільш часто водіїв штрафують в ситуаціях, коли в момент проїзду переходу на ньому дійсно був пішохід, але переходив він при цьому зовсім іншу смугу руху або перебував на острівці безпеки або розділювальній смузі.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
1) Акцентуйте увагу інспектора на єдиному питанні - чи перебував пішохід на смузі руху вашого автомобіля?
2) Задайте інспектору наступне питання: «Якими доказами того, що я створив небезпеку чи перешкоду для пішохода, ви маєте в своєму розпорядженні?».
3) Якщо інспектор залишається при своїй думці і починає складати протокол, у своїх поясненнях так і пишіть: «Під час свого руху через пішохідний перехід-яку небезпеку або перешкоду для пішохода не створював, так як пішохід рухався по іншій смузі руху». Або другий варіант: «... пішохід знаходився на лінії, що розділяє транспортні потоки, інтервал між моїм автомобілем і пішоходом становив не менше. ... метрів, що, на мою думку, було безпечної дистанцією для пішохода ».
4) Попросіть інспектора ДАІ залучити для дачі свідчень того самого пішохода, якого ви не пропустили. Згідно зі ст. 269 ​​КпАП *, такий пішохід є потерпілим. Не забезпечивши його участі в процесі, що не встановивши його особу, співробітник ДАІ, порушив його права і зробив неможливим правильне розгляд справи з оцінкою всіх обставин і доказів. Думаємо, що навряд чи інспектор ДАІ знайде цієї людини.

Відкрийте багажник, капот ...
Іноді І. говорить таку фразу «Відкрийте капот для звірки номерів і агрегатів»
Згідно з п. 2.4 Правил дорожнього руху ви зобов'язані дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу. Але ж ви не зобов'язані виходити з машини і відкривати капот І.?! Тому в разі цієї вимоги просто смикніть за важіль відкриття капота в салоні, а капот нехай відкриває вже сам І. Якщо він починає стверджувати, що ви повинні вийти і відкрити йому капот - говорите сміливо йому у відповідь «що я надав ВАМ можливість для перевірки, надав, які до мене претензії?! »
Також не варто забувати про те, що в разі перевірки номерів вузлів та агрегатів, інспектор може дещо підкинути вам в підкапотний простір!

Відкрийте багажник
УВАГА! Це прохання, а не вимога. На таку вимогу у інспектора ДАІ повинні бути законні підстави. Він може проводити тільки огляд автомобіля. Його ж обшук вимагає зовсім іншої процедури.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! При вимозі інспектора ДАІ (співробітника міліції) відкрити багажник ви повинні виконати наступні дії:
1) Як і в описаних раніше випадках, вимагати пред'явити службове посвідчення зупинив автомобіль інспектора ДАІ (співробітника міліції);
2) Вимагати вказати причину проведення огляду;
3) Вимагати складання протоколу про адміністративне затримання або протоколу затримання за підозрою у вчиненні злочину. Порядок адміністративного затримання обговорений у статті 261 КпАП і не може бути застосований до водія за першим бажанням працівника міліції. Якщо ви не порушували ПДР, підстав для складання такого протоколу у інспектора ДАІ взагалі немає! Якщо ви все-таки порушили ПДР - приймайте рішення самостійно: відкривати багажник або погодитися на процедуру адміністративного затримання, яка, до речі, не може тривати більше 3-х годин (стаття 263 КпАП), але обчислюється з моменту складання протоколу про адміністративне затримання.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Тільки після складання протоколу затримання у працівників міліції з'являється право на огляд транспортних засобів і особистих речей. До цього моменту ви вільна людина, приватне майно якого недоторканно.
4) Вимагайте від інспектора ДАІ (співробітника міліції) відповідно до ст. 5 Закону «Про міліцію» * роз'яснити (зачитати) ваші права, роз'яснення статей 28, 29, 55, 56, 62 і 63 Конституції України, і вручити їх роз'яснення в письмовому вигляді.
5) Вимагайте від працівника ДАІ (співробітника міліції) присутності понятих для проведення огляду автомобіля.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Співробітник міліції може спробувати «залякати» вас статтею 122-3 КпАП і розповісти про те, що перешкоджання проведенню працівником міліції огляду транспортних засобів у передбачених законом випадках тягне за собою накладення штрафу. От ви м'яко і цікавитеся, який з випадків, передбачений законом, має місце тут? Крім того, ви можете йому натякнути, що дана стаття скасована.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Громадяни звільнені від відповідальності за невиконання незаконних вимог посадових осіб органів державної влади. Навпаки, незаконні вимоги даних осіб можна кваліфікувати як перевищення влади або зловживання такої. Співробітник міліції має право оглядати транспортний засіб не просто за своїм бажанням, а «у встановленому законом порядку, за наявності на те законних підстав».
6) Якщо інспектор ДАІ захоче скласти на вас протокол за відмову надати транспортний засіб для огляду, в графі для пояснень необхідно зробити відповідний запис: «Оскільки від мене зажадали відкрити багажник автомобіля для огляду знаходяться в ньому речей, такі дії не є оглядом, а доглядом . Обшук є незаконним, тому що проводиться без складання протоколу про адміністративне затримання, без присутності понятих. На вказаному підставі вважаю дії співробітників міліції незаконними ».
Можете сміливо писати скаргу прокурору на незаконні дії інспектора ДАІ (співробітника міліції).
Складання протоколу
ІНФОРМАЦІЇ БАГАТО, АЛЕ ВОНА ВСЯ У СПРАВІ
Як правило, для складання протоколу інспектор ДАІ просить водія пройти в свою машину. Відмовляйтеся, жоден закон не зобов'язує вас до цього. Це всього лише побажання інспектора ДАІ.
Таким способом він намагається чинити на вас психологічний тиск і схилити до добровільного визнання своєї провини або дачі йому хабара! Сидіть в своїй машині і чекайте, поки він виконає свою роботу і принесе вам протокол. Якщо процедура приймає затяжний характер, метою якого є все те ж психологічний вплив, дзвоніть за телефоном довіри і відображайте цей факт у своїх поясненнях до протоколу.
Як тільки протокол потрапляє до вас в руки, починайте уважно його вивчати. Вас ніхто не квапить. Протокол складається у двох примірниках - один з них залишиться у вас і знадобиться для подальшого оскарження дій інспектора ДАІ.
У будь-яких ситуаціях, незалежно від виду допущеного порушення, виконуйте загальні РЕКОМЕНДАЦІЇ при складанні протоколу:
1) Пам'ятайте, що давати пояснення, підписувати протокол-це ваше право, а не обов'язок; Але своїм правом ви обов'язково повинні користуватися, у своїх же інтересах.
2) Зверніть увагу на набрану друкарським способом строчку «Підпис порушника». Слово «порушника» можете закреслити і написати зверху слово «водія». У цьому є великий сенс. Ви підкреслюєте, що винним себе не визнаєте, а «порушником» визнати вас може тільки суд;
3) Перевірте правильність заповнення всіх граф і зверніть увагу, під чим ви ставите свій підпис! Інспектор ДАІ, як правило, просить вас поставити підпис у трьох місцях. У цьому-то і є весь секрет!
УВАГА!
Перший підпис ви ставите під тим, що інспектор ДАІ ознайомив вас з правами та обов'язками відповідно состатьей 63 Конституції України, статтею 268 КпАП, головна суть яких зводиться до того, що кожна особа, яка притягується до адміністративної або іншої відповідальності, має право на допомогу адвоката, надання доказів і т.д.
Попередньо радимо самому з ними ознайомитися. Якщо інспектор вас не ознайомив зі змістом цих статей - пишіть, що з відповідними статтями вас не ознайомили. Це серйозне процедурне порушення, що згодом вплине на рішення суду!
Другий підписом ви підтверджуєте свої ж пояснення до допущеному порушенню. Саме ця графа визначає подальшу долю протоколу, і до її заповнення ви повинні поставитися дуже відповідально і уважно. У розділі «Що робити, якщо довелося порушити?» Ми опишемо конкретні рекомендації для кожного виду висунутих звинувачень. Саме у своїх поясненнях у протоколі ви повинні навести аргументи на свою користь, які зможуть переконати інспектора ДАІ у вашій правоті. А якщо цього не відбулося, аргументи зіграють вирішальну роль при оскарженні постанови про накладення стягнення.
Третьою підписом ви підтверджуєте, що копію протоколу про адмінпорушення ви отримали на руки.
Четверту підпис інспектор ДАІ вам не позначить, але ми настійно рекомендуємо її поставити, і ось чому.
Підписи свідків. Це найслабша ланка інспектора ДАІ. Якщо реальних свідків допущеного вами порушення не було, свій підпис у протоколі вони не ставили, сміливо пишіть: «Свідки відсутні» і ставте четверту підпис.
Якщо у вашому автомобілі знаходяться пасажири, вносите їх дані у графу «свідки» в протоколі. При цьому, головне їх завдання - засвідчити ваші пояснення до протоколу. Хто і як може виступати свідком - питання дуже важливе. Тому ми розглянемо його окремо, трохи нижче.
Продовжимо наші рекомендації:
4) Інспектора не боїмося, сперечаємося і готуємося до розгляду справи в суді. Розповіді про «щаз заберу права, машину на штрафмайданчик» - це залякування, метою якого є примус до дачі неправдивих показань, про що не забуваємо вказати в протоколі;
5) Може бути і такий варіант: інспектор, відчувши недобре, не дає вам протокол, щоб ви не написали туди чого зайвого. Це незаконно, вимагаємо протокол для підпису і коментарів. У разі відмови - дзвонимо на телефон довіри і скаржимося;
6) В обов'язковому порядку стежимо, щоб у незаповнених графах протоколу стояли прочерки, - щоб уникнути подальших дописок;
7) Інспектор ДАІ зобов'язаний вам видати копію протоколу, а якщо на місці виноситься постанова про адміністративне правопорушення, - і копію постанови. Прослідкуйте, щоб дані збігалися з оригіналом протоколу, включаючи дані самого інспектора ДАІ, який склав протокол і / або постанову;
8) Якщо в протоколі, у своїх поясненнях не вистачає місця-пишіть їх на окремому аркуші, але в обов'язковому порядку зазначивши у протоколі, що пояснення на окремому аркуші додається;
9) Протокол повинен бути оформлений правильно, причому ви повинні взяти найактивнішу участь у його складанні.
При наявності в протоколі неточностей та виправлень (тобто явних формальних порушень процесуального порядку його складання) він буде визнаний недійсним, а затримання - незаконним (у таких випадках суд може прийняти сторону водія).
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Ви ведете процесуальний поєдинок з інспектором ДАІ. Дотримання цих правил дозволить вам вже на першій стадії цього поєдинку зайняти правильну позицію. Це найважливіша стадія. Вона є вирішальною! Вже на цій стадії поєдинок може закінчитися повною вашою перемогою. Якщо цього не сталося, ви зможете успішно захиститися в суді.
УВАГА! Недобросовісні співробітники міліції стверджують, що підпис громадянина під протоколом і є визнання ним своєї провини. Це грубе порушення закону, а по суті - повернення до так званих «берієвською» методів дізнання та слідства. Підписання протоколу особою, яка підозрюється чи обвинувачується у тому чи іншому адміністративне правопорушення, означає лише одне: це особа ознайомлена із змістом протоколу, воно повідомлено, про які дії (або бездіяльності) і про порушення якого нормативного акта в ньому йдеться.
Підписання протоколу зовсім не означає згоди громадянина з його змістом! Не відмовляйтеся від підписання протоколу - ви однозначно програєте поєдинок! Навпаки, правильне його заповнення - і є ваша захист!
І ще один важливий момент. З метою залякування водіїв деякі співробітники ДАІ пропонують їм проїхати у відділення міліції для складання протоколу. Така вимога є незаконним, тому що стаття 259 КпАП однозначно говорить про те, що «порушника правил безпеки дорожнього руху можна доставляти в міліцію тільки в тому випадку, якщо у нього відсутні документи, що підтверджують особу або відсутні свідки, які можуть повідомити про нього необхідні дані».

Хто може бути свідком?

Як ми вже говорили, показання інспектора ДАІ щодо допущеного вами порушення ПДР є лише частиною доказів. Не менш важливою їх частиною є й показання свідків.
Як правило, таких свідків у інспектора ДАІ немає! І він про це знає.
Стаття 272 КпАП України свідчить: «Як свідок у справі про адміністративне правопорушення може бути викликана кожна особа, якій відомі будь-які обставини, що підлягають встановленню по даній справі».
Аналогічно звучить і ст. 50 Цивільно-процесуального Кодексу України **: «Свідком може бути кожна особа, якій можуть бути відомі будь-які обставини, що стосуються справи».
У всіх коментарях до цих статей підкреслено, що в якості свідків можуть виступати громадяни, які перебувають у родинних, дружніх, неприязних та інших відносинах з особами, що у справі. Однак зазначені обставини враховуються судом при оцінці достовірності показань свідків.
УВАГА! Тільки суд дає оцінку показанням свідків, а інспектор ДАІ повинен бути сумлінним реєстратором. Він зобов'язаний внести до протоколу дані всіх пасажирів, які були свідками того, що відбувається, а ваше завдання - уважно простежити за цим при підписанні протоколу.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Коли інспектор ДАІ не вносить до протоколу імена ваших пасажирів або представляє «підставних» свідків, він здійснює кримінально каране діяння, передбачене ст. 172 КК України «Службове підроблення», що передбачає відповідальність за внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей і передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк до 3-х років. А при тяжких наслідках (наприклад, на сьогоднішній день, заподіяння вам збитку більш ніж на 425 грн - середній розмір штрафу) - від 3-х до 7 років позбавлення волі.
Свідки у вас в машині були, а в протоколі цей факт не відображено. Виходить, що свідків не було.
При оформленні допущеного вами порушення інспектор ДАІ в якості свідків приваблює водіїв, зупинених після вас, спеціально для підписання протоколу. Йому кажуть: «Бачиш на радарі цифру 100? Підпиши - ось тута ». І підписують, не сумнівайтеся, на радощах, - що їх зупинили нема за власне порушення, лише б відпустили по-доброму. І знову ваш адвокат випробує насолоду, допитуючи таких ось «свідків» у суді.
УВАГА! У разі виникнення подібної ситуації задайте «свідкам» запитання: бачили вони своїми очима (а не зі слів інспектора ДАІ) допущене вами порушення? Обов'язково скажіть їм про те, що вони будуть викликані до суду як свідків і розкажіть, що у відповідності зі Ст. 384 КК України * за дачу завідомо неправдивих показань настає кримінальна відповідальність (до двох років позбавлення волі). Напевно після цього «свідки» задумаються: чи варто підписуватися під тим, чого не бачив? Та й інспектору ДАІ можна нагадати про кримінальну відповідальність за примушення до дачі неправдивих свідчень.
А чи може другий інспектор ДАІ, що знаходиться в патрулі, бути свідком? Теоретично так. Але! Один з основоположних принципів юриспруденції забороняє поєднання процесуальних функцій. Це означає, що ні міліціонер, ні слідчий, що веде справу, ні прокурор, який здійснює нагляд, ні суддя, який розглядає справу в суді будь-якої інстанції, бути по ньому свідками не можуть!

Ст. 130 КпАП. Управління Т.С. у стані алкогольного сп'яніння
Зупинивши Вас І. може припустити що ви перебуваєте в стані алкоголічного сп'яніння, грунтуючись на наступні ознаки:
- Запах алкоголю з порожнини рота;
- Порушення координації руху;
- Порушення мови;
- Виражене тремтіння пальців рук;
- Різка зміна забарвлення шкірного покриву обличчя;
- Поведінка, що не відповідає обстановці;
Пам'ятайте, якщо Вас хочуть перевірити на алкотестері, то згідно Наказу 77 в 1 чергу І. повинен скласти протокол, а тільки потім вже проводити перевірку!
РЕКОМЕНДАЦІЇ
1. Перед початком тесту інспектор зобов'язаний розповісти водієві про процедуру огляду і порядок використання газоаналізатора. На вимогу водія співробітник ДАІ зобов'язаний надати документ про сертифікацію приладу та свідоцтво про його повірку. Без наявності цих документів використання технічних засобів ЗАБОРОНЕНО!
Тестування проводиться з дотриманням інструкції з експлуатації приладу, з якою бажано ознайомитися до початку тестування. Як мінімум ви повинні дізнатися допустиму похибку і особливості забору проби повітря. Від того, як ви будете "дути" залежить дуже багато.
2. Для проведення процедури тестування інспектор ДАІ повинен запросити не менше двох свідків. Працівник міліції свідком бути не може.
3. Причини проведення тестування, тобто ознаки сп'яніння повинні бути зазначені в протоколі. Бажано, що б інспектор ДАІ це зробив ще до початку тестування.
4. Слідкуйте за тим, щоб відомості про «паспортної» похибки приладу були занесені до протоколу. Як правило, допустима похибка знаходиться в межах ± 0,05 проміле. Це означає, що «поріг тверезості» можна вважати перевищеним тільки в тому випадку, якщо газоаналізатор зафіксує 0,25 проміле і вище.
5. Уважно стежте за одиницями виміру. Нормативні документи дозволяють використання лише однієї з них - проміле (г / л - грам алкоголю на один літр рідини в організмі).
6. В інструкціях до більшості приладів вказано, що брати пробу повітря не можна відразу після їжі, куріння або прийому ліків - все це може спричинити збільшення показань. Переступити поріг тверезості можна навіть після ковтка кефіру, якщо він залишився на слизовій оболонці рота.
Тому інспектор, якому наказано слідувати інструкції з експлуатації газоаналізатора, повинен поцікавитися, чи давно ви їли, брали ліки або палили? І якщо ви відповідаєте, що зовсім недавно, то інспектор повинен почекати.
7. Дуже обережно ставитеся до ситуації, при якій інспектор ДАІ запрошує вас для проведення тесту сісти в свій службовий автомобіль. Взимку він мотивує це тим, що прилад має нижній поріг працездатності - п'ять градусів нижче нуля. Це дійсно так. А влітку він постарається знайти інший привід.
Вся справа в тому, що всі прилади мають два режими роботи - активний і пасивний. У пасивному режимі газоаналізатор починає всмоктувати навколишнє повітря. Досить в патрульній машині розлити трохи спиртного - і доказова база гарантована.
8. «Сп'янівши» прилад можна і при активній пробі - коли водій дує в газоаналізатор через мундштук. Досить крапнути спиртного всередину мундштука - і півпроміле «в навантаження» забезпечено. Причому навіть запакований одноразовий мундштук не можна вважати гарантовано чистим - залити спирт всередину упаковки можна за допомогою шприца.
Перед тестом кожен газоаналізатор робить контрольний забір повітря, і якщо в ньому виявляться пари спирту, прилад «заблокується». Попросіть, щоб при контрольному заборі прилад був поруч з вами і з надітим (!) Мундштуком.
9. До газоаналізатора може бути підключено друковане пристрій. Роздруківка прикладається до протоколу як докази. Перевірте дату і час на газоаналізаторі перед проведенням тесту. Слідкуйте за тим, щоб протокол вимірювань друкувався при вас і в ньому були вказані той же результат і той же час проби, що висвічується на екрані приладу.
Таким чином ви виключіть ще одну схему можливих махінацій. Виглядає вона наступним чином. Алкотестер продувається до потрібних свідчень, без роздруківки (!), Ще до вашої появи і визнання в тому, що позавчора ви бачили в холодильнику маленьку баночку пива. Результат помилкового продуву відправляється - «в друк», але принтер-то не підключений і тому він стає першим у черзі на роздруківку. Коли ж ви дуеті вдруге, кабель до друкованого пристрою вже приєднаний. І - привіт! Друк в порядку черги, тобто першим з принтера виходить помилковий продув. Цей завмер вам покажуть і попросять його підписати. Клієнт готовий, на блюдечку і з блакитною облямівкою.
10. Якщо результати тесту вас не влаштовують, або ви вважаєте що вас намагаються визнати менш тверезим чим ви є, результати перевірки не визнавайте. Таке право вам дано згаданими нормативними документами. Наполягайте на перевірці у нарколога, в цьому є сенс.

Особливості Ст.265.1 КпАП Тимчасове позбавлення посвідчення водія
У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, за яке відповідно до цього Кодексу може бути накладено адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово вилучає посвідчення водія до набрання чинності постанови у справі про адміністративне правопорушення, але не більше ніж на три місяці з моменту такого вилучення, і видає тимчасовий дозвіл на право керування транспортними засобами. Про тимчасове вилучення посвідчення водія робиться запис у протоколі про адміністративне правопорушення.
Після закінчення трьох місяців тимчасового вилучення посвідчення водія, у випадках, якщо судом не прийнято рішення про позбавлення водія права керування транспортним засобом або якщо справа про адміністративне правопорушення не розглянута у встановлений законом строк, особа має право звернутися за отриманням вилученого документа. Таке звернення особи є обов'язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення.
За подання такого звернення та повернення особі тимчасово вилученого посвідчення водія не може стягуватися плата.

Особливості Ст.265.2 КпАП Тимчасове затримання Т.З.
У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, четвертою, шостою і сьомою статті 121, статтями 121-1, 126, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора. Про тимчасове затримання робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення.
Тобто, тільки у разі якщо Ваш автомобіль суттєво перешкоджає дорожньому руху І. мають право відправити його на штраф майданчик, у всіх інших випадках їх дії будуть незаконними ... Самі інспектора про це часто забувають, тим самим заробляючи гроші на водіях.

За допомогою даної пам'ятки вже можна оволодіти базовими знаннями для більш впевненого спілкування з інспектором ДПС, адже чим більше розумніші стануть водії, тим менше буде можливостей у І. обдурити їх!
Наостанок хочеться побажати, щоб Вас ніколи не зупиняли інспектора ДПС, а якщо це вже станеться, Ви були готові постоять за свої права!
              Згідно інструкції  використання ВІЗИР:
1. доказами про перевищення швидкості може бути тільки відео,  а фото з нього може застосовуватись  в випадках не повязаних з перевищенням швидкості. 
2. "Візир" може працювати від напруги 12 Вольт , а при заведеному автомобілі становить 14 Вольт і це порушує інструкцію використання.  
       При застосуванні ТруСАМ, інспектор повинен виміряти та додати до протоколу, під яким кутом опромінювався автомобіль.ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» 
       Закон вимагає, щоб фіксація велася засобами фото-, кіно або відео зйомки, які працюють в автоматичному режимі ст. 14-1 КУпАП. 
       ДАІ заборонена стоянка поза населеним пунктом, тільки в режимі патрулювання - 12.3.2 наказ 111 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар